Contacto
AEDL Fornelos de Montes
Mª Nieves Méndez Domínguez
R/ Praza da Igrexa nº 1
Teléfono: 986 76 84 09
Fax: 986 76 84 11
e-mail: aedl@fornelos.com
HORARIO
De luns a venres de 09:00 a 15:00 horas
O Concello de Fornelos de Montes ten contratado o servizo dun Axente de emprego e Desenvolvemento Local (AEDL).
O Axente de Emprego e Desenvolvemento Local (A.E.D.L ) é un servizo situado na Casa do Concello de Fornelos de Montes, ten como misión principal colaborar na implantación das políticas activas de emprego relacionadas coa creación da actividade empresarial.
O A.E.D.L é unha iniciativa pública municipal en colaboración coa Xunta de Galicia e o Fondo Social Europeo creada co obxectivo de facilitar o desenvolvemento do contorno socioeconómico e a creación de emprego.
O obxectivo xeral do Axente de Emprego e Desenvolvemento Local é fomentar a actividade económica e social no concello, coa finalidade de xerar crecemento económico e desenvolvemento social.
O seu ámbito de actuación é municipal, dependendo orgánica e funcionalmente do propio Concello; carece de personalidade xurídica propia e está configurada como un servicio municipal, un instrumento máis de xestión.
Os beneficiarios inmediatos son os novos emprendedores, empresarios, comerciantes, traballadores, desempregados en xeral e aqueles que pretendan poñer en marcha ou ampliar calquera tipo de iniciativa empresarial.
SERVIZO AEDL
1. Promoción económica e fomento do emprego
• Tramitación de subvencións das distintas Consellerías
– Promoción de emprego autónomo
– Fomento do emprego en cooperativas e sociedades laborais
– Axudas a mulleres emprendedoras
– Iniciativas locais de emprego
– Iniciativas de emprego rural.
– Iniciativas de emprego de base tecnolóxica.
2. Programas e iniciativas europeas
• LEADER 2014-2020
3. Orientación laboral
– Elaboración de curriculums
– Portais de emprego
– Técnicas de busca de emprego
4. Promoción da formación
– Programación e execución de cursos
– Cursos de formación dirixidos a traballadores desempregados
– Obradoiros de emprego.